Servei d'informació i documentació jurídica

Butlletí d'actualitat jurídica i sindical, núm. 70: monogràfic de les 4es. Jornades Jurídiques de CCOO de Catalunya

Butlletí 70

Publiquem un nou Butlletí d'Actualitat Jurídica i Sindical. Aquest Butlletí et dona accés als vídeos i a les ponències que s'hi varen presentar en les Jornades.

Inclou:

- Inauguració de les Jornades: Javier Pacheco, Enrique Rodríguez, Jonathan Gallego, Joaquín Pérez Rey, Maria Eugènia Gay.

- El centre de treball en un entorn digital, per María Luisa Segoviano (primera taula).

- Algoritme i dret d’informació i protecció de dades de la representació de les persones treballadores, per Pilar Vallejo i Raquel Calveras (segona taula).

- El dret de la representació unitària i sindical a utilitzar els instruments empresarials de comunicació digital, per Xavier Solà (tercera taula).

- La prova digital en la jurisdicció social, per Ana Salas (quarta taula).

- Els expedients de regulació temporal d’ocupació com a instrument de futur, per Ricardo Bodas (cinquena taula).

- La gestió del temps de treball en els entorns de treball digital: imperatius de protecció en perspectiva comunitària, per Cristóbal Molina (sisena taula).

- Cloenda, per Paula Pejenaute.

- Fent Memòria: les anteriors jornades jurídiques de CCOO Catalunya.

Et convidem a fer-nos arribar suggeriments i comentaris, així com a sol·licitar altes per rebre el Butlletí a l'adreça de correu electrònic: biblioteca@ccoo.cat

Seguiu-nos a les xarxes socials!

Twitter: @FundCipriGarcia

Facebook: www.facebook.com/fundacio.ciprianogarcia