Vídeo de la presentació del llibre de Damià Oliveres: 'Lo mossèn assassí'

La Fundació Cipriano García - CCOO de Catalunya, juntament amb Círculo Rojo Editorial, van organitzar la presentació del llibre de Damià Oliveres Torres, Lo mossèn assassí, el 22 de setembre del 2021. L'acte es va dur a terme a l'Espai l'Assemblea de CCOO de Catalunya. El van acompanyar Rosa Sans, Felipe López-Aranguren, Antoni Ferret, Montserrat Sanahuja i Vicenç Tarrats (d'incògnit).

Un capellà ambiciós, fort i decidit. Un poble eixut, silenciós i malfiat. Uns amors impossibles. Una història inevitable. Un narrador a punt de dinyar-la. Aquests són alguns ingredients d’un relat en el qual també intervenen la guerra, la venjança, les autoritats militars, eclesiàstiques i civils, les temptacions terrenals, un vell castell templer, lo tros, la boira i les vides i les morts de la gent d’una terra poc agraïda. Sobretot les morts. Tot plegat, la pols a la pols i les làpides o la calç viva al final del camí.

Podeu veure el vídeo en el següent enllaç.

04/10/2021