Seminaris

Acte: Propostes d'esquerres per a la reconstrucció social i nacional de Catalunya

El Seminari Salvador Seguí va commemorar el 98è aniversari de l'assassinat del 'Noi del Sucre', amb l'acte "Propostes d'esquerres per a la reconstrucció social i nacional de Catalunya", amb la participació de Laia Bonet, David Fernández, Marta Ribas i Joan Tardà. La cloenda va anar a càrrec de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya. L'acte va ser moderat per Marc Andreu, director del CERES.

més informació »

Acte: 23-F, la defensa de les llibertats democràtiques ahir i avui. El protagonisme de CCOO

El passat 23 de febrer, CCOO de Catalunya, juntament amb la Fundació Cipriano Garcia – CCOO de Catalunya, van organitzar l'acte titulat "23-F, la defensa de les llibertats democràtiques ahir i avui. El protagonisme de CCOO".

més informació »

Presentació del llibre 'Conciencia de clase. Historias de las Comisiones Obreras'

El llibre 'Conciencia de clase. Historias de las Comisiones Obreras' recull en quinze relats. Diverses plomes de renom fan un repàs per una sèrie de fites que van marcar la lluita pels drets dels treballadors i treballadores i la llibertat.

més informació »

Seminari "Treball, populisme i extrema dreta"

El passat 9 de desembre, l'Aula de Treball i Societat de CCOO de Catalunya va organitzar el seminari semipresencial “Treball, populisme i extrema dreta”, amb ponències de Paola Lo Cascio, historiadora, politòloga i professora de la Universitat de Barcelona, i d'Antoni Gutiérrez-Rubí, consultor de comunicació i assessor polític. L'acte va ser moderat per Joan Carles Gallego, director de l'Aula de Treball i Societat de CCOO.

més informació »

"Josep Benet, defensor de sindicalistes"

En el marc del centenari del naixement de Josep Benet, la Fundació Cipriano García i el Gabinet Tècnic Jurídic de CCOO de Catalunya van organitzar un acte per recordar i analitzar el seu paper com a advocat defensor de sindicalistes i treballadors antifranquistes en consells de guerra i davant del Tribunal de Orden Público.

Dia de la Fundació

El passat 20 de novembre, i per segon any, CCOO de Catalunya va organitzar l'acte “El dia de la Fundació”, que commemora la fundació del sindicat, el 20 de novembre del 1964 i que va servir per posar en relleu la funció que compleix la Fundació Cipriano García, pel que fa a la memòria de les lluites obreres.

Presentació del llibre de Txema Castiella 'El Guti. L'optimisme de la voluntat'

La Fundació Cipriano Garcia – CCOO de Catalunya, juntament amb Edicions 62, va presentar el llibre 'El Guti. L'optimisme de la voluntat', de Txema Castiella. A més de l'autor van intervenir Ramon Espasa, Salvador Milà, Miquel Roca, Javier Pacheco i Milagros Pérez Oliva.

més informació »

Jornada de presentación de l'estudi: "Digitalització i noves formes de representació col·lectiva"

Presentació de l'estudi "Digitalización y nuevas formas de representación colectiva", amb Joan Carles Gallego, director de l'Aula Treball i Societat de CCOO de Catalunya; Raquel Gil, comissionada de Promoció de l'Ocupació i Polítiques contra la Precarietat de l'Ajuntament de Barcelona; Antonio Martín, catedràtic de Sociologia del Treball de la Universitat Autònoma de Barcelona; Carmen Juares, responsable de Noves Realitats del Treball i Precarietat, i Carlos del Barrio, secretari de Política Sectorial i Sostenibilitat de CCOO de Catalunya.

més informació »

Seminari Salvador Seguí: "Per una reconstrucció nacional i social al servei de les persones", amb Alfons Labrador, coordinador del Seminari Salvador Seguí; Michela Albarello, secretària d'Internacional i Cooperació de CCOO de Catalunya; Ramón González, membre del Seminari Salvador Seguí, i Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.

més informació »

29a Escola d'Estiu CCOO Catalunya: “Governar les transicions. Reptes climàtics, digitals i demogràfics”.

més informació »

Debat sobre "Sobiranies i identitats compartides en un món interdependent”

Amb la participació de Francesc Marc Álvaro, periodista i assagista, autor del llibre 'Assaig general d'una revolta. Les claus del procés català', i Alfons Labrador, coordinador del Seminari Salvador Seguí i president de la Fundació Cipriano García - CCOO de Catalunya. El

més informació »

Presentació del Butlletí sobre transició justa i del llibre 'Fraternidad y ecología'

Intervencions de Dolors Llobet, secretària d'Atenció a l'Afiliació, Estudis i Coordinació de Direcció de CCOO de Catalunya; Joan Carles Gallego, director de l'Aula de Treball i Societat de CCOO de Catalunya, i Joan Herrera, autor del llibre, fetes a Barcelona el dimarts 4 de febrer del 2020.

Acte "El dia de la Fundació", 20 de novembre del 2019

Intervencions de Dolors Llobet, secretària d'Atenció a l'Afiliació, Estudis i Coordinació de Direcció de CCOO de Catalunya; Alfons Labrador, president de la Fundació Cipriano Garcia; Rosa Sans, directora de la Fundació Cipriano Garcia; Esteve Bosch, poeta; Ariadna Trillas, periodista; Unai Sordo, secretari general de CC.OO.; Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, i la coral Roig Encès. El dimecres 20 de novembre del 2019 a Barcelona.

Presentació del llibre 'Ruano'

Presentació del llibre 'Ruano', de Rafael Senra Biedma, dimarts 8 d'octubre, a les18 hores.

més informació »

"Valors republicans: valors de futur, feminisme, drets de ciutadania"

La Fundació Cipriano García - CCOO de Catalunya ha elaborat el document "Valors republicans: valors de futur, feminisme, drets de ciutadania" amb reflexions del Seminari Salvador Seguí celebrat a Barcelona el 10 de setembre del 2019.

més informació »

El llarg adeu de la desindustrialització. La ciutat dels treball(s)

Vídeos de les sessions de la jornada internacional El llarg adeu de la desindustrialització. La ciutat dels treball(s).

més informació »

"Causes i efectes de la precarietat laboral, una anàlisi en temps de la COVID-19"

L'Aula de Treball i Societat de CCOO de Catalunya organitza el seminari en línia “Causes i efectes de la precarietat laboral, una anàlisi en temps de la COVID-19”, de manera telemàtica, amb les ponències de Joan Benach i de Pere Jódar.

"El dret de vaga, avui"

"El dret de vaga, avui", ponència de Joaquín Pérez Rey, amb Cristina Torre i Jonathan Gallego.

més informació »

Conferència de Dominique Méda sobre "El futur del treball"

El postgrau en Anàlisi del Capitalisme i Polítiques Transformadores de la UAB i la UB, juntament amb la Fundació Cipriano García de CCOO de Catalunya van organitzar una conferència debat oberta amb el títol "El futur del treball" a càrrec de Dominique Méda.