Convenis col·lectius

El CERES recopila tots els convenis de treball que es publiquen als diaris oficials - DOGC, BOE i butlletins oficials de les províncies catalanes. Pots accedir lliurement a tots els convenis d'empresa o sector econòmic a text complet publicats des de l'any 2001, mitjançant el formulari de recerca avançada. Els continguts d'aquesta pàgina web s'actualitzen diàriament.

Formulari de recerca avançada de convenis

Títol

Codi
(codificació del Ministeri de Treball)
Tipus de document

Àmbit funcional

Àmbit territorial

Publicat a

Data publicació
Vigència

Mostrar
 resultats per pàgina
Ordenar resultats

Llistats de Convenis Col·lectius i Documents de Negociació Col·lectiva Publicats a Diaris Oficials

Els llistats classifiquen els convenis col·lectius i donen accés als textos complets d'aquests:

Conveni d'una empresa

Introdueix el NIF de la teva empresa al formulari Cercador de Convenis per NIF d'Empresa i prem la icona Buscar.

És possible que apareguin diversos convenis d'una mateixa empresa atès que cada centre d'una mateixa empresa pot dedicar-se a una activitat específica afectada per un conveni col·lectiu concret.

Si no aparegués cap resultat o el conveni no correspongués a l'activitat de la empresa, busqueu el conveni col·lectiu mitjançant el formulari de recerca avançada o adreçeu-vos a nosaltres a través de l'adreça biblioteca@ccoo.cat

Cercador de convenis per NIF d'empresa

Nif empresa :