Sobirania i interdependència

El Seminari Salvador Seguí és un àmbit per aportar reflexió i proposta al Sindicat sobre el sindicalisme de classe i nacional en un sentit ampli. Té una composició plural i funciona per consens. Els documents del Seminari estan oberts al debat i a les aportacions de les afiliades i els afiliats a través del blog de Seminari Salvador Seguí al qual es pot accedir des de la pàgina web del Sindicat.

La secció Papers del Seminari Salvador Seguí presenta “sobirania i interdependència”. Aquest document exposa elements  de reflexió i proposta que puguin ser útils  per abordar el conflicte de relació política entre Catalunya i l’Estat. Per aquesta raó desenvolupa el concepte de sobiranies compartides en un món interdependent.

Alfons Labrador
Coordinador del Seminari Salvador Seguí

Privacitat i protecció de dades
Les teves dades formen part d’un fitxer del qual és titular CCOO de Catalunya. La finalitat d’aquest fitxer és mantenir-te informat de les activitats de CCOO de Catalunya que poden ser del teu interès. D’acord amb la posada en marxa del nou RGPD i de la Llei orgànica 3/2018, a l’adreça electrònica dpd@ccoo.cat, pots enviar‑nos totes les teves observacions, dubtes i suggeriments. També t’informem que pots exercir els teus drets d’accés, rectificació, supressió i oposició adreçant-te a la Delegació de Protecció de Dades de CCOO de Catalunya, Via Laietana, 16, 08003, Barcelona. I per consultar tota la informació relacionada hem posat en marxa la web https://rgpd.ccoo.cat, on també podrem interactuar sobre aquest tema.

El Butlletí Treball, Economia i Societat està editat per CCOO de Catalunya.
Director: Joan Carles Gallego i Herrera.
Comitè del Butlletí: Joan Carles Gallego i Herrera, Ricard Bellera, Carlos de Barrio, Dolors Llobet, Llorenç Serrano.
Consell de redacció d’aquest número: Llorenç Serrano, Ricard Bellera, Toni Mora, Salvador Clarós, David Monsergas.
Participen a més en aquest número: Alfons Labrador, Neus Moreno, Carles Garcia Maestre.
Edició: Miquel de Toro.

Altes o baixes al Butlletí, modificació de dades o suggeriments: ceres@ccoo.cat